Thursday, February 22, 2018

6 კლასის რუსული ენის საწრეო მუშაობის გეგმა


განცხადება
სსიპ საჩხერის ილია ჭავჭავაძის სახელობის N2 საჯარო სკოლის რუსული ენის წრის “Радуга” იწვევს მეექვს კლასის მოსწავლეებს გაწევრიანებისთვის. წრე იმუშავებს 2017-2018 სასწავლო წლის მეორე სემესტრის განმავლობაში.
მსურველებს შეუძლიათ მოგვმართონ (მშობლებთან შეთანხმებით). წრის ხელმძღვანელი ნათელა მეგრელიშვილი.
განაცხადის ფორმა.
სსიპ საჩხერის ილია ჭავჭავაძის სახელობის N2 საჯარო სკოლის რუსული ენის წრისРадуга”-ის ხელმძღვანელ ნათელა მეგრელიშვილს.
ამავე სკოლის VI კლასის მოსწავლის _
განცხადება
სურვილი მაქვს გავხდე რუსული ენის წრის „ Радуга”- წევრი.
 გთხოვთ გამაწევრიანოთ.
განმცხადებელი _
თარიღი _
წრის დასახელება _ Радуга”
წრის მეცადინეობის ხანგრძლივობა - 1 საათი

საწრეო მუშაობა ისახავს მიზნად:
·         წერის, კითხვის, მოსმენის და ლაპარაკის უნარ-ჩვევების განვითარებას.
·         მოსწავლეებმა გაიმდიდრონ ლექსიკური მარაგი.
·         განავითარონ მეტყველების და შემოქმედებითი უნარები.
·         მხატვრული კითხვის უნარების განვითარება.

წრის წევრები:
1.       აბრამიშვილი ბარბარე
2.       თოდაძე თენგო
3.       დეკანოიძე ნანა
4.       გაბაძე ანი
5.       ცარციძე ანი
6.       იაკობიძე ნინი
7.       კაპანაძე ლიკა
8.       დუშუაშვილი მარიამი
9.       ფხალაძე მარიამი
10.   ყიფიანი მიშიკო

წრის „ Радуга”-ს სამუშაო გეგმა
N
ЧИСЛО И МЕСЯЦ
ТЕМЫ
ПРОДОЛЖИТЕЛЬНОСТЬ
1
24.01
Ознакомление с планом кружка
1 час
2
31.01
Вкусная азбука
1 час
3
7.02
Учим русские стишки
1 час
4
14.02
Сказка Добрая хозяюшка
1 час
5
21.02
Песня О крокодиле Гене
1 час
6
28.02
Смотрим мультики “Томи и Джери”
1 час
7
7.03
Стишок мама
1 час
8
14.03
Бабушка и внучка
1 час
9
21.03
Смотрим мультики “про чебурашку
1 час
10
28.03
Текст Просто старушка
1 час
11
4.04
Считалка: раз,два
1 час
12
11.04
Кто наказал его. Текст
1 час
13
18.04
Стишок “Наша Таня громко плачет”
1 час
14
25.04
Сказка Теремок
1 час
15
2.05
Петушок Стишок
1 час
16
9.05
Текст ”Жучка”
1 час
17
16.05
Смотрим мультики “Маша и медведь”
1 час
18
23.05
Сказка колобок
1 час
19
30.05
Погода
1 час
20
6.06
Итоговое занятие
1 час








No comments:

Post a Comment